• annonssamarbete daniel wellington •

Perfekta presenten

Nu stundar examen, student, konfirmation och andra festligheter. Och vad är då en bättre present än en fin klocka?

Jag tycker mycket om Daniel Wellingtons sprillans nya klockor Roselyn och Bayswater med urtavlor i svart eller vitt och med guld eller silvermetall i spännet. En perfekt present till någon som du tycker om!

Jag valde själv klocksettet Bundle Classic Roselyn – då fick jag med både klockan Roselyn med vinrött band och ett blått klockarmband i modellen Bayswater. Så att jag kan variera efter tycke och smak.

Daniel Wellington erbjuder gratis frakt och retur och med min rabattkod UNDERBARACLARA får du 15 procents rabatt när du lägger din beställning.

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

6 kommentarer på “Perfekta presenten”

  1. men förlåt men inser inte DW att alla bara tröttnar på att se deras reklam på precis alla bloggar, ganska fina klockor men de förstör ju sitt varumärke genom för mycket reklam

  2. Brukar verkligen gilla dina samarbeten för du gör dem så fina och personliga. Jag undrar om du inte har sett att “alla” andra också gör reklam/samarbeten med DW? Är så himla trött på DW just på grund av det. (Gäller alla företag som spammar hos och via influensers).

    1. Jag gissar att anledningen till att Daniel Wellington satsar mycket på marknadsföring i sociala medier är för att det funkar för dem 🙂 det är ju verkligen ett företag som har gjort succé och omsätter mycket pengar. Jag hade inga problem med att samarbeta med ett märke som har Influencers som strategi – motsatsen är ju mycket svårare. Väldigt många branscher och företag har ju inte testat den här marknaden överhuvud taget och förstår inte alls värdet av att synas i sociala medier.

      1. Liksom det finns ett värde för ett företag att synas i sociala medier/bloggar så finns det också ett värde i att inte överexponera sig. Och det är precis vad Wellington gör med sin nuvarande mediestrategi. De bränner ut sitt varumärke. Klockorna dyker upp i ett oselekterat antal bloggar utan någon som helst röd tråd.
        Första gången jag såg Wellington i ett bloggsamarbete tänkte jag – snygga klockor! De ska jag titta närmare på! Nu tänker jag åh nej, Wellington igen, fy f*n vad de prånglar.
        Jag skulle aldrig köpa en Wellingtonklocka längre. Och av andras kommentarer att döma är jag inte ensam om att tänka så här.

  3. Jag läser nästan ingen annan blogg så har inte alls hunnit tröttna på DW som flera andra skriver. Tvärtemot har jag varit väldigt sugen på en klocka därifrån ända sedan du hade reklam för dem före jul. Men har ändå inte fått tummen ur och beställt någon – så jag blev jätteglad för denna rabatt, nu ska jag slå till 🙂