
Sådana här mulna vinterdagar börjar man faktiskt längta till sommaren! Speciellt när jag grävde fram dessa tjusiga vintage kilklackskorna ur klädförrådet. Jag älskar att de är så höga och har korksula. Perfekt till söta 50 – tals klänningar. Då blir de väldigt Brigitte Bardot.












4 svar
Elin: Visst är dem! TACK!
Julia:åh, kul 🙂 Jag läängtar också!
nano:Tack, vad kul att du gillar min stil. Att du är stamläsare uppskattas särskilt 🙂
bara för underbara. Jag diggar verkligen din stil! Väldigt personligt och kul, gillar när folk klär sig roligt och snyggt. Nu är jag officiellt stamläsare här:D
Åh vad fina!! Jag ska ha kilklack hela sommaren har jag bestämt! Jag lääääängtar!
Jag brukar inte vara så mycket för korksula, men dom här var ju störtcoela! 😀