
Hjälp. Jag får inte längre plats i bilden. Antingen är det fötterna eller huvudet som får kapas. Idag lät jag tårna och huvudsvålen lida.
Det är fredag och glatt som aldrig förr. Drömde i natt om skor. Reste runt till en massa sommarstugor i norra Sverige och fyndade skor i garderoberna. Vilken lycklig dröm.
Klänning: HM
Skor: Sfera
Kofta: Lindex
Rosett: Vem vet?












19 svar
Tycker om din klänning
🙂
Jätte sött med rosetten i håret 🙂
söt topp ^^
Emma: hih. Oki, du kommer säkert klara det utmärkt!
Malin: tackk vännen!
Otroligt sött! Älskar rosetten i håret!
Det låter bra! 😉 Jag skulle varit färdig i somras, men min uppsats har tagit lite tid. Så jag hoppas jag blir färdig med den innan denna sommaren.
Ditte: tack du. nej, den är två år gammal!
Amanda: TACK 🙂
Emma: haha, ja du var nog det!
nano, britta,käthe, sofia, petronella, ida,emmamma, fanny. TACK rara vänner och läsare. Kul kul!
cool rosett 🙂
Snyggt, as always:)
Tänkte tipsa alla om en hemsida som heter Gratisgen, där värvar man bara lite människor och så får man helt gratis utan några som helst jobbiga villkor gratisprylar, själv har jag valt ett presentkort på mq för 500 kr, så om du vill bli medlem du också, tryck här: http://gratisgen.se/?ref=63559
Jättefint! Koftan såg riktigt skön ut 🙂
vilken underbar färg det var på klänningen. Sedan var den ju fn till modellen också.
jättefin klänning, har inte sett den i affären 🙂
Kul och sött!
Underbart söt outfit! Gillar rosetten skarpt.
Ah vilken härlig outfit:)
Härlig dröm! Själv drömde jag om flädersaft. Kanske var jag kissnödig eller nå’t 🙂
Gillar långkoftan!
Superfint! Gillar verkligen klänningen och skorna var jättesöta! =)
Jättefin klänning, är den ny?