Några trender jag gillar och kommer att haka på i vår:

  • Silvermetallic – hade inte tänkt köra på det, men jag hittade ju den här söta klänningen i min garderob och köpte sedan ett litet glittrigt lack. Det får räcka.
  • Neonnaglar – Så kul, så roligt, så fin detalj ihop med en grå och mellow outfit.
  • Konformade klackar – Ja tack! Inte nödvändigt dessa. Men liknande!
  • Turban –  Äntligen händer det något på huvudfronten. Turbanen är inget för fega damer. Men alla som gillar att sticka ut gör rätt i att ta på sig en turban. Har redan kört den en del i vinter. Bland annat   här

Och en trend som jag kommer att hoppa över:

  • Påsväskan – Been there, done that!