Jag är så glad att jag har nog långt hår nu för att sätta upp en superhög svans. Superhög svans viftar så fint när man vänder på huvudet. På gamla flickboksomslag har tjejerna alltid hög hästsvans med en scarf eller sidenrosett runt. Chict!
Jag har en favoritfrisyr som jag sparar till, nu är det bara max 1 cm kvar så kan jag klippa av det så det blir som jag vill ha det :o)) Känns konstigt att spara för att sen kunna klippa och inte tvärtom… humhum… tursamt växer mitt hår som ogräs…
OG til innlegget under her…b r a du gjør det på din måte og ikke bukker under for presset fra folk som trenger seg på!! De trenger å skaffe seg et eget liv!
Ja visst är det härligt när håret äntligen går att sätta upp… Jag har också sparat ut mitt hår ett tag och har äntligen kommit till det stadiet då jag känner att – ja, nu är håret faktiskt ganska långt. Härligt!
Ha en fin kväll du och din lilla familj!
Ps. Tycker att det är fullständigt irrelevant vilket kön ditt barn har och mycket märkligt hur någon kan bli arg över att du inte berättar. Måste dock tillägga att givetvis är det roligt att få se bilder på den lille eller när du delge oss hur mammalivet är. 🙂
tänkte också på det idag hur skönt det är att ha lite lagom långt hår och ha det uppsatt i en hög (och sned) hästsvans. Och med en fin liten detalj vid/kring snodden!
Jag sparar också mitt hår just nu. Har aldrig haft långt hår förut, men nu är det längre än någonsin! Hoppas jag står ut och inte klipper av det. Det är den där höga svansen jag längtar efter också=)
Vi använder cookies för att se till att vi ger dig den bästa upplevelsen på vår hemsida. Om du fortsätter att använda den här webbplatsen kommer vi att anta att du godkänner detta.
22 svar
Vackert!! Älskar att skolplanschen är i bakgrunden!
Jag har en favoritfrisyr som jag sparar till, nu är det bara max 1 cm kvar så kan jag klippa av det så det blir som jag vill ha det :o)) Känns konstigt att spara för att sen kunna klippa och inte tvärtom… humhum… tursamt växer mitt hår som ogräs…
vad fint!
tjusig klänning btw, jag har en likadan 😉
oh, det är fint! Jag har en sån frisyr just i dag 🙂 fast jag drömmer i hemlighet om att klippa en fin page snart igen – min favoritfrisyr nummer 1.
mitt hår har precis blivit så långt att det funkar med hög tofs (med lite hjälp av hårnålar). så himla härligt!
Jag önskar bara att jag hade sånt tjockt hår. Mitt viftar chict som en råttsvans mest 🙂
Go Clara! 😉
OG til innlegget under her…b r a du gjør det på din måte og ikke bukker under for presset fra folk som trenger seg på!! De trenger å skaffe seg et eget liv!
Ja, jag känner mig så fin och fräsch när svansen svingar från sida till sida. Det blev extra fint med ett sidenband!
Det ar sa fint att knyta ett sidenband om hastsvansen!
Petra
Ja visst är det härligt när håret äntligen går att sätta upp… Jag har också sparat ut mitt hår ett tag och har äntligen kommit till det stadiet då jag känner att – ja, nu är håret faktiskt ganska långt. Härligt!
Ha en fin kväll du och din lilla familj!
Ps. Tycker att det är fullständigt irrelevant vilket kön ditt barn har och mycket märkligt hur någon kan bli arg över att du inte berättar. Måste dock tillägga att givetvis är det roligt att få se bilder på den lille eller när du delge oss hur mammalivet är. 🙂
…ett mycket bra ps. tycker jag, jag håller med!
Och jättefin hästsvans, gillar också att ha håret så!
Det är ju en sån skön känsla! Jag har nyligen uppnått hög-svansföring-längden, efter att ha haft alla möjliga och omöjliga frisyrer.
Mkt chict 🙂 önskar att jag orkade greja mer med uppsättningar av olika slag..man kan ju göra så mkt snyggt om man har lite lagom långt..
tänkte också på det idag hur skönt det är att ha lite lagom långt hår och ha det uppsatt i en hög (och sned) hästsvans. Och med en fin liten detalj vid/kring snodden!
Ja, det är fint!
Jag håller också på och sparar… frustrerande mellanlängd har jag haft sen i höstas. Längtar efter hög svans jag med…
jättefint!
Plus att det killar så gott i nacken! Jag har precis klippt av mig mitt superlånga hår till typ axellångt. Älskar hög ”kort” hästsvans!
Det är så skönt när håret att så långt att man bara kan slänga upp det i en svans och en liten sidenscarfs piffar ju till det mesta 🙂
kommentera din definition av kärlek i min blogg på http://jdclife.devote.se/blogs/8318190/liten-del-av-min-definition-av-kaerlek-.htm#WriteComment
Och så kittlar den fint i nacken 🙂
Jag sparar också mitt hår just nu. Har aldrig haft långt hår förut, men nu är det längre än någonsin! Hoppas jag står ut och inte klipper av det. Det är den där höga svansen jag längtar efter också=)