Titta vad som kom i brevlådan idag! Senaste numret av Amelia med mig på omslaget.
Så himla fint reportage av Linda Newnham, fotat av av Emil Nyström och med make up av Carolina Carlbom. Den fina klänningen kommer från Maria Westerlind.
Jag är också så glad att från och med nu vara en av Amelias stadiga medarbetare. Varje månad skriver jag UnderbaraClaras Kalender – om allt som händer i mitt liv, lite ryt ifrån och samhällskritiska funderingar och så. Så himla roligt att få möjlighet att skriva för ett av Sveriges mest lästa magasin med över 300 000 tusen läsare!















18 svar
Hej!
Har skrivit om det på Bloggkommentatorerna.
http://stureplan.se/bloggar/bloggkommentatorerna/2014/04/21/nagra-anledningar-till-att-kopa-tidningar
Ha en fortsatt fin dag!
Hälsningar//
Anna-Maria
Vilket härligt omslag, så vårigt! Blir så sugen på att köpa tidningen:) Och grattis!
Vad kul, jag köpte tidningen idag, för första gången någonsin. Bara för att du var med. Kul att läsa lite mer om dig och nu ska jag spana in din kalender också… Sen kanske jag läser nåt mer i tidningen också 😉
Jag har heller aldrig läst din blogg men fr.o.m nu har du ännu en följare 🙂
Grattis Amelia <3
Har läst om dig många gånger, men faktiskt aldrig kikat in på bloggen. Varför vet jag inte, eftersom jag är totalt torsk på bloggar och läser (förmodligen) ohälsosamt många. Efter att jag i dag läst reportaget med dig i Amelia, har du nu fått ytterligare en läsare på bloggen. Fick en härlig känsla när jag läste artikeln och kände att banne mig, det är dags att lägga underbara-clara till listan! Ska bli roligt att lära känna dig lite mer.. 😉 Ha en fin påskhelg! /alice
Så himla roligt, stort grattis till både dig och Amelia!! 🙂
Wow, vilka snygga bilder! Blir att springa och handla senaste numret av amelia nu 🙂 Bakar en massa Hot Cross Buns idag inför påsken.. syndigt gott! Har du provat? http://www.dukaupp.se/hot-cross-buns-paskens-hetaste-bullar-fran-storbritannien/
Åh, har tyvärr alltid blivit lite besviken när jag köpt den tidningen. Men om du är med så är den definitivt värd att testa igen nu.
Vad fint omslag!
Stort grattis och en riktigt
Glad Påsk önskar jag dig.
http://cajsawarg.blogspot.se/ ( självdestruktiv dotter )
Grattis! 😀
Då kommer jag nog börja läsa Amelia.
Stort grattis, så sjukt värt!
Måsta spana in Amelia då, även fast jag aldrig ens rört den. Fint omslag förresten!
Amelia kan vara glada att dem fått en så bra och klok medarbetare som du! Har du några favoritbloggar att tipsa om? Kramar från Anna
Oh grattis va roligt!!!
Superfin bild, så söt o go!
http://livsglitter.blogspot.se/2014/04/he-died-for-love.html
Men grattis, vad kul! Låter som en härlig och helt perfekt blandning från dig.
http://snabbmakaroner.wordpress.com/
Vad roligt!!
Då måste en ju börja köpa Amelia fast det egentligen inte är min typ av tidning… Men det kanske håller på att bli 😉
Elin // mellanskogochgard.blogspot.se
Åh, vilken (omslags) bild på dig! Jättefin!
Ser fram emot att läsa artikeln.