I veckans avsnitt av Wollin & Clara listar jag kändisarna Magdalena Andersson borde festa med – och listan över vilka hon absolut borde låta bli.

Vi funderar över finska statsministern Sanna Marins förehavanden. Jag kommer ut som den moralkärring jag längst inne är – medan Malin säger en lång radda olämpligheter. Men det är väl heller ingen som förväntar sig annat?