Ett sent hej från mitt hotellrum i Falun. Steg upp 03.50 imorse och har hållit igång tills nu, så jag är väl inte mitt allra piggaste. Det tog åtta timmar att köra hit ner, men det var mest mysigt. Långpratade med både Susanne och Erica och hann lyssna på flera poddar. Norrlandskusten visade sig från sin soligaste sida med guldskimrande löv och klarblått hav.

Väl på boklagret hann jag signera cirka tretusen böcker innan vi tog kväll.

Varje pall innehåller omkring tusen böcker vardera. Imorgon tar vi resten! Och jag känner mig så glad och rörd av tanken på att varje förhandsbeställd bok representerar en läsare som valt att lägga sina surt förvärvade slantar på någonting som jag har gjort. Tusan så fint!