Nu är jag tillbaka från semestern. Här är några av alla fina saker jag fick i julklapp

Jakobs mormor fyllde en korg med hemlagade delikatesser

Av systern fick jag bland annat en sidenkimono

Av Jakobs mormor Elsa fick jag den här fantastiska tavlan som jag önskat mig

Av svägerskan fick jag denna skrift

Av min faster fick jag bland annat en psalmbok från 1811

Av min syster fick jag också ett överkast av mormorsrutor.
Av min moster fick jag vackra loppiskoppar

och av min faster fick jag en tjusig loppisklänning i femtiotalsmodell
Hejhopp!












27 svar
vilka finfina klappar! riktigt tjusiga. åh, älskar den fina tavlan! och ser i samma ögonblick vad tjusigt vårigt du har det hemma ja. elegant! vad roligt att du är tillbaka! hoppas du haft ett fint lov=)
Hej! Skulle verkligen jättejättemycket vilja veta var den finfina tavlan är ifrån?
Jag har köpt den av annika http://frokenbackstrom.blogspot.com/
åååå vilken galet fin kimono du hade fått. PRECIS en sån som jag alltid ha velat ha. du vet inte hur/var man kan få tag på den?
tack för en mkt mysig å fin blogg!
Åh vad skönt att ha dig tillbaka! Fast du har varit väldigt värd din semester. Ser fram emot ett fantastiskt 2010 ”med dig”. Kram
Fantastisk tavla! Det är som söta du och din söta man.
Åh så vackra och härliga klappar! 😀 Och jag måste säga att det ekat tomt i bloggsfären utan Clara den underbara!
Många kramar!
fina julklappar. speciellt klänningen
Äntligen tillbaka! Du har varit saknad i min dagliga bloggkoll 🙂
Tror nog att du har sagt det innan men jag kommer inte ihåg så nu undrar jag vart tavlan är köpt?
Ha en fin dag! Kram
Vad härliga klappar!
Det märks att dom känner dig väl.
Min familj ger mig alltid så konstiga saker som inte alls passar mig, får kanske börja önska mig saker istället i framtiden – typ en loppisklänning. Då skulle jag bli alldeles tokglad.
Frid åt dig!
Hej!
Vilka finfina bilder du har på din blogg! Kan du avslöja tricket som gör bilderna liksom så mjuka…? Mvh Linda
Vad fick du av Jakob?
CLARA: Ingenting. Vi ger inga klappar till varandra
Inte illa!
så fina saker du fick! Kimonon och tavlan var ju jätte fina, klänningen och överkastet likaså.
kram.
Välkommen tillbaka!
Välkommen, du har varit saknad!
Vilka fina julklappar du har fått. Men jag är lite nyfiken på vad du fick av din Jacob. 🙂
kram
Fantastisk tavla! Var hittar man den tro?
Hej och välkommen tillbaka. Efterlängtad! Men undrar ju klart vad du fick av din man i julklapp, och vad gav du honom? =) God fortsättning önskas från ett snöigt västkusten!
Åh, äntligen är du tillbaka!! Wunderbar! 🙂
Hej och välkommen tillbaks från din semester!! du har verkligen vart saknad!:)
Gud vilken tjusig klänning! 🙂 Och så vackert ert hus verkar vara.
Trevligt att du är tillbaka! Du har varit saknad! 🙂
Kul att du är tillbaka..! Fina grejer du fått (:
Åh, Äkta vara är bra grejer och jag skulle också gärna vilja ha ett mormorsruteöverkast.
Vad roligt att du är tillbaka!
Du har varit saknad! Kram
Åh, trots att jag förstod att du behövde semester har jag saknat dina blogginlägg alldeles förfärligt mycket. =)
Och måste bara säga att jag blev alldeles förfärligt ”avundsfrisk” på alla dina fina paket. (avundsjuk men glad för din skull)
God fortsättning på det nya året!
Hej Clara! Vad härligt och kul att du är tillbaka från din semester. Hoppas att du haft det underbart. Mm, det var nog bara det jag ville säga. Kram! /Cecilia
Åh vad roligt att du är tillbaka!
Du förtjänade verkligen att vara ledig och ta det lugnt, det behöver alla människor. Nu är jag dock som sagt jätteglad att du är tillbaka. Vilka roliga och bra presenter. Mycket miljvänligt också.