Klockan 10.35 idag sänds andra delen av Husmorsskolan i P1 hemifrån mig. Lyssna gärna och kommentera programmet här på SRs hemsida.  Förre veckan gjorde jag ultimata glöggpartytillbehöret – ostgratinerade pepparkaksstänger.