Vilken skön lördag. Jag fick sovmorgon till klockan tio och sedan har jag mest pysslat på här hemma. Fixat med julgrupper och kransar och gjort riktigt adventfint inför kommande helger

Jag och lillen gjorde saffranspannkaka tillsammans också. Så himla gott! Här finns receptet.

Det är roligt att baka och kladda och smaka på allting

Nu kan han stå bredvid mig och hjälpa till istället för att sitta i barnstolen. Ett klart lyft.

Ljummen saffranspannkaka med lättvispad grädde! Sjukt gott mellanmål