I dag har jag inte gjort många knop alls. Jag sov fjorton timmar i natt men är precis lika trött och hängig som när jag gick och la mig. Jakobs mamma kom och hälsade på, hade med sig fika och passade lillen. Väldigt skönt när huvudet dunkar så att man knappt kan tänka klart.

Ville bara visa två loppisfynd jag gjort. Pappersklockan som är precis som den som mormor brukade ha hemma i sitt kök. Och så den stora bakformen i form av en julgran. Så himla fin att bara ha stående framme som ett julpynt!

I morgons ska jag i alla fall passa på och baka tror jag. Har en hel del på listan över saker som ska göras innan jul…