Jakob åkte på kurs till London i helgen och kvar blev jag med barnen. Istället för att vara hemma själv med dem åkte jag till Jakobs mormor för några dagars vila och omväxling. Jag är så fruktansvärt trött så jag passar jag på att sova ikapp allt jag kan. Och ta långa promenader. Jag älskar inlandet i december. Vid kusten är det tyvärr inte särskilt snösäkert ens så här långt norrut – men inlandet kan man då alltid lita på. Så här vackert var det när jag tog en förmiddagspromenad igår. Jag tappar faktiskt andan lite.