Snart måndag och jag är så glad för jag har en hel veckas semester kvar. Och min storasyster och hennes familj  har kommit hem så nu får vi umgås också.

Jag älskar att gå här i min julbubbla, knapra kakor, läsa julklappsböcker och umgås massor med dem jag tycker om. Även om jag varit sjuk hela det här jullovet så har det varit ett väldigt fint lov. Och ännu är jag inte det minsta trött på julen utan njuter av den här stillastående, fridfulla mellanperioden som är så särskilt lämpad för eftertanke och vila.