Vilka härliga jullovsdagar. Tiden går långsamt och jag försöker ägna all min lediga tid till att läsa, läsa, läsa!

Idag kom Annakarin och hennes barn på besök. Sexton minusgrader ute och ungarna åkte skrana

Ädelgranen står fortfarande fin i fönstret. Bra blomsterersättning den här årstiden när pelargonerna är i vinterdvala

Till lunch bjöd jag på Fusilli på Svärfars vis. 

Med massa citron, kapris och riven parmesanost ovanpå. Gott!

Riktigt bitit ute och rimfrost på alla fönster

När barnen kom in, kalla och trötta kokade vi varm choklad och bredde fjorton smörgåsar att doppa.

Medan barnen läste böcker kunde jag och Annakarin inte låta bli att planera böcker. Vi har så många roliga bokidéer på gång så det finns en hel del att avhandla…