
Vilka härliga jullovsdagar. Tiden går långsamt och jag försöker ägna all min lediga tid till att läsa, läsa, läsa!

Idag kom Annakarin och hennes barn på besök. Sexton minusgrader ute och ungarna åkte skrana

Ädelgranen står fortfarande fin i fönstret. Bra blomsterersättning den här årstiden när pelargonerna är i vinterdvala

Till lunch bjöd jag på Fusilli på Svärfars vis.

Med massa citron, kapris och riven parmesanost ovanpå. Gott!

Riktigt bitit ute och rimfrost på alla fönster

När barnen kom in, kalla och trötta kokade vi varm choklad och bredde fjorton smörgåsar att doppa.

Medan barnen läste böcker kunde jag och Annakarin inte låta bli att planera böcker. Vi har så många roliga bokidéer på gång så det finns en hel del att avhandla…












7 svar
Vad härligt det låter att läsa en massa! Har du tips på några bra böcker? Har haft svårt att hitta böcker som jag fastnar för det senaste
Så härliga, mysiga bilder. Är dock väldigt avis på all er snö, här i Halmstad har det varit på tok för lite snö denna vinter 😉
Aggie//mintekopp.se
ni har verkligen frost på fönstrena, så mysigt!!
Så mysiga bilder <3 Åh, det här med att doppa smörgåsar i varm choklad efter att ha varit ute och blivit kall, underbart!
Här är också rätt kallt nu och vi har äntligen fått snö 😀
/Evelina – Evelinas Ekologiska
Gu så härliga bilder. Det ser riktigt fridfullt tycker jag. HÄr är det bara röjigt 🙂
Haha. Hunden ser ut som den har intagit pose för att bajsa. Härliga bilder annars.
haha jag tänkte också skriva det.. ser verkligen ut som så 😛