
Åh. Underbart att vara hemma från jobbet innan klockan är sju, för en gångs skull!
Klänning: Nümph
Skor: Wedins
Kofta: Vila

Åh. Underbart att vara hemma från jobbet innan klockan är sju, för en gångs skull!
Klänning: Nümph
Skor: Wedins
Kofta: Vila
Har du frågor kring din order eller något annat som berör min butik, vänligen hör av dig till:
Eller använd formuläret nedan.
9 svar
fina skor!
Frida: tack, vad kul att höra 😀
Malin ocj Vicky: haha, ja ”övercool” var ett nytt uttryck, men jag gillare, tack 🙂
Kristina: Åh, vad kul att du tycker att jag är inspirerande. Tack och bock
Emmy: Jo, det är precis vad det är! Därför har jag andra skor när jag går till och från jobbet. Annars skulle nog tårna ramlat av 🙂
Supersöta skor! Men blir det inte lite kyligt med bara tår ute i snön?
Jättefina skor! Jag gillar verkligen din stil och din blogg är inspirerande 🙂
Du är övercool. En läckert kvinnlig stil!
vilken snygg frisyr du har! fina kläder också:)
Emma: tack hörru 🙂
De skorna var ju bara så snygga. Gillar skarpt!
Jag måste säga att jag flummar ganska mycket jag med numera. Jag gillar det. Det är då jag kan komma på egna små låtar, som i o f sig försvinner lika fort. Någon gång skall jag ta tag i det och spela in mig själv när jag flummar 🙂 . Men jag saknar i o f sig sånglektionerna när jag sjöng mej svettig och tom träningsvärk ibland. Det är häftigt med opera, för att det kräver sådan kontroll av rösten, samtidigt som man måste släppa den helt fri. Det blir en sådan intensitet i sångupplevelsen, som jag egentligen inte hittar någon annastans i livet. Alldeles speciellt är det.