Det var så vackert ute när jag vaknade imorse! Tio minusgrader och ljusblå himmel.

Jag tog med mig Melker och gjorde en sparktur.

Solen orkar knappt upp över trädtopparna och råkar man blinka i fel ögonblick hinner den gå ner.

Men det gör ingenting för jag älskar den här tiden på året!

Idag är vi väldigt otåliga allihop för vi väntar på att min syster och min systerdotter ska komma hit och hälsa på. De är oerhört efterlängtade!

Efter sparkturen skyndade vi oss in för att värma oss.

Nu har vi krupit ner i sängen. Barnen leker på Bertils rum och Melker ligger under täcket och snarkar. Jag ska bläddra lite i senaste Filter och sedan tar jag en middagslur tror jag.