Dagens outfit: Klänning – Mammas hemsyddaTopp – H&MSkor – BiancoVäska – Vintage
Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *
Kommentar *
Namn *
E-postadress *
Webbplats
Δ
din väska är jättefin 🙂 vill ha
Kerstin:Tack så mycket, vad glad jag blir 😀
Åh, vad snygg du är!!!! Jag älskar verkligen bilderna.
Har du frågor kring din order eller något annat som berör min butik, vänligen hör av dig till:
Eller använd formuläret nedan.
3 svar
din väska är jättefin 🙂 vill ha
Kerstin:Tack så mycket, vad glad jag blir 😀
Åh, vad snygg du är!!!! Jag älskar verkligen bilderna.