



Färger. Åh färger. Vad är inte bra med godisfärgade ögonlock?!




Färger. Åh färger. Vad är inte bra med godisfärgade ögonlock?!
Har du frågor kring din order eller något annat som berör min butik, vänligen hör av dig till:
Eller använd formuläret nedan.
21 svar
Åh, jag vet inte vad jag ska skriva. Älskar varje foto. Du är så snygg att jag bara vill äta upp dig!
du passar verkligen i violett ögonskugga
Tack mina kära läsare! Ni är verkligen rara. Pöss!
älskade den näst sista bilden med blåå ögonskugga och rött läppstift
Gillar tredje bilden!
I Love your haircut.. I’ve quiet the same but do not manage to have the same effect! I’ll try the bigoudis (I don’t know how to say what you put on your head) and see what it will do.. 😉
Du är så otroligt vacker clara!!! så himla vacker.
Det är otroligt fiiiiint! Men när jag har haft färgade ser det inte alls så fint ut. Kan bero på att jag är kass på att sminka mej…har du nåt knep?!
Va snyggt, du passar riktigt bra i det!
Kika gärna in på min blogg för lite tävlingar =) /Maria
Riktigt söta bilder, speciellt, nr 3!
Nejmen, här har jag inte varit på ett tag, men det är alltid lika roligt att komma tillbaka. Jättefint med ögonskugga. Kanske något jag ska köpa idag och muntra upp mig med i det dåliga vädret. Billigt och bra iallafall.
Wei wei wei. Jag har en kompis som också älskar färger runt ögonen sådär. Hon passar så bra i det. jag ser dock inte klok ut. Som om jag slagit mig. Och fått läskiga blåmärken. Men jag tycker att det är fint! Jättefint. 😀 Kramis puss
KLara! tack raring :*
Donnasandra: åh, det gör du nog med, det gäller bara att hitta den rätta nyansen !
Anna-panna: tack kära du!
frederik: Tack!
rockandlife: TacK! Vad himla gölligt!
Ina: åh, den är en urtvättad salongsfärg. på alla bilderna är hårfärgen några månader gammal och på väg att tvättas ur! det bästa sättet är bara att ta med en bild på mig till frisören tror jag 🙂 Lycka till!
Evelina: Åh, tack, det är Nouba. Jag gillar deras skuggor skarpt!
Vera: Tack 🙂 jag ser knappt något längre 🙂
Nu börjar håret växa. Riktigt snyggt!
Den rosaröda ögonskuggan är helläcker, vad är det för någon? Evelina
du har väldigt fin hårfärg. är den äkta eller hur får man till en sådan färg. skulle själv vilja ha just den hårfärgen nämligen. 🙂
oh vad söta bilder 🙂 det var så sött med hårspolarna 😀
skit tufft =)
skita snyggt!!!
Du passar iaf i det! Min ögonfärg är lite svårare att smickra med stark ögonskugga…eller vad det nu är som gör att det ser knas ut på mig 😛
åh,gillar ditt hår på näst sista bäst! jättefint 😀