Jag har haft världens längsta julhelg tror jag. Festligheter från dan före dan före dan till trettondagsafton. Men nu är det dags för verklighet igen. Det känns riktigt skönt. Man ska vara ledig och kalasa så länge att man börjar längta jobb igen – då är man utvilad. Titta vad fint jag har haft det

jul-09-240.JPG

Iskyla och porlande vatten

jul-09-249.JPG

Röda små hus med frosttäckta fönster

jul-09-229.JPG

Snötyngda träd och stugor

jul-09-287.JPG

Hundar iklädda stickade tröjor. Fjantigt men nödvändigt.