Åh vilken underbar söndag. Jag har bara dragit fötterna efter mig och myst massor. Jag fyndade en fin korgstol i veckan för 75 kronor. Med tre lager vitt och några kuddar blev den fin. Här är det skönt att sitta och elda.Pepparkakshjärtana har åkt upp i fönsterna. Nästa år måste det bli fler hjärtan så att alla familjens namn får plats.

På jul inreder jag mer Barnen i Bullerbyn än Lotta på bråkmakargatan. Så pynt i äldre stil åker fram. Halmbockar och arvegods. (Men inga adventsstakar förrän nästa helg!!)

Den här fina halmkransen har mamma haft. En spröd gammal grej.

Igår satt jag uppe och sydde halva natten. Hade några gardiner i gammal stil som är för korta för våra fönster. De fick bli kuddvar istället.

Vårt fina gamla vitrinskåp har fått belysning och bredvid står en annan loppisfyndad korgstol.

En förskrämd liten julstjärna har åkt upp för att ge färg nu när pelargonerna slutat blomma.