Har precis uppfunnit en knäck som är så god att ni skulle skita i brallan om ni fick smaka (nära på att jag fick byta byxor ju!) och recept utlovas så snart det publicerats i tidningen.

Mellan varven går jag ner och hugger ved i källaren. Det är så särskilt bra när man är förbannad – att hugga hårt med yxa. Svinhugg går igen tänker jag och hugger lite till.