När jag blir nog less på vår skruttiga loppissoffa slänger jag på ett överkast. Det här fina lapptäcket till exempel. Passar faktiskt riktigt bra till jul med de stora stjärnorna. Men inte gör det soffan skönare direkt. Hade jag råd skulle jag ge mig själv en ny soffa i julklapp.

Och i hörnet lyser min fina julstjärna, köpte den på Åhléns förra året. Gillar att hålen i stjärnan bildar en cirkel. Blir väldigt vackert när den är tänd.