Men åh, du får inte, får inte, får inte visa sådana här vidunderligt vackra bilder! Här står jag redo att packa väskorna, lämna allt jag lever och har, och åka och knacka på din dörr! 🙂
Så fint! Mysiga och diskreta men fina kontraster av det kalla och den röda ladan. Har du funderat på att måla tavlor av omgivningen? Du bor så fint beläget och allt 🙂
Hej! Du tar så himla fina bilder!! Får mig att vilja dumpa studentboendet och köpa en villa på landet istället. Du har säkert fått frågan tusen gånger men vad använder du för kamera?
Va lycklig du måste vara som får chansen att titta ut genom ditt sovrumsfönster i dagsljus på en helt vanlig tisdag. Själv lever man i ett konstant mörker just nu. De få timmar det är ljust tillbringar man på ett tråkigt kontor. Njut av varje sekund du kan tillbringa i dagsljus. Jag är lite avundsjuk på dig, men vet att jag snart får börja jobba hemifrån jag med och det ska bli så härligt.
Så otroligt fint! I vanliga fall vägrar jag ens prata om att eventuellt bo utanför stan, jag älskar betongen. Men du om någon får mig ändå att tänka annorlunda, om än lite. 🙂
Vi använder cookies för att se till att vi ger dig den bästa upplevelsen på vår hemsida. Om du fortsätter att använda den här webbplatsen kommer vi att anta att du godkänner detta.
25 svar
Fantastisk utsikt du har:-)
M @ Lit de Parade
helt otroligt vackert, vilken dröm att få ha den utsikten.
Åh. Jag smäl(t)er av. Så sublimt.
Men åh, du får inte, får inte, får inte visa sådana här vidunderligt vackra bilder! Här står jag redo att packa väskorna, lämna allt jag lever och har, och åka och knacka på din dörr! 🙂
http://www.youtube.com/watch?v=sbBU1_HThkA&feature=related Här är en video som du är med i, på sätt och vis. Vet inte om du sett den innan 🙂
God Jul!
Åh, vad vackert det ser ut! Nästan overkligt på något sätt!
Nu vart jag riktigt avundsjuk! Vilken härlig syn!! =) Det verkar så charmigt och fridfullt att bo där du bor.
sagolikt fint!
Sååå vackert!!! Världen är fantastisk…
Hej mitt vinterland, – så grant så grant!
Ganska fint ja, fast ni bor ju på ”kalv sia” om sjön.
Nå så jävulskt fint! Varför bor jag inne i ume?
Ååå va vackert! Får jag flytta hem till dig? 🙂
Riktigt vackert! 🙂
Så fint! Mysiga och diskreta men fina kontraster av det kalla och den röda ladan. Har du funderat på att måla tavlor av omgivningen? Du bor så fint beläget och allt 🙂
Åh vad fint! Naturen överträffar verkligen kulturen vad gäller storslagen skönhet!
Hej! Du tar så himla fina bilder!! Får mig att vilja dumpa studentboendet och köpa en villa på landet istället. Du har säkert fått frågan tusen gånger men vad använder du för kamera?
Tack 🙂 står här http://www.underbaraclara.nu/vanliga-fragor/
som i en vintersaga!
Va lycklig du måste vara som får chansen att titta ut genom ditt sovrumsfönster i dagsljus på en helt vanlig tisdag. Själv lever man i ett konstant mörker just nu. De få timmar det är ljust tillbringar man på ett tråkigt kontor. Njut av varje sekund du kan tillbringa i dagsljus. Jag är lite avundsjuk på dig, men vet att jag snart får börja jobba hemifrån jag med och det ska bli så härligt.
Vilken utsikt du har!
Sagolikt och trolsk stämning med himlens nyans! Vykortsproduktion, nästa 🙂
Vilket underbart ljus <3
Breathtaking.
Så otroligt fint! I vanliga fall vägrar jag ens prata om att eventuellt bo utanför stan, jag älskar betongen. Men du om någon får mig ändå att tänka annorlunda, om än lite. 🙂