små längtar lite till julen redan, men det vågar man ju inte säga till nån, haha. så tittar lite hur du hade det i julas. Har set din fina ljuskrona flera gånger i bloggen och undrar vart du köpt den, eller är det kanske ett loppis fynd? 😉 ha det bra i umeås höst regn idag. Kram Elin från Brån
…måste bara skicka ett boktips till dig, en bok som heter ”Ju mindre du gör, desto mer får du gjort” av Tommy Hellsten. Hoppas titeln väckte lite nyfikenhet! 🙂
Ha en god jul!
Hej Clara underbar! Tycker det är så fantastiskt att få kika in hos dig någon gång under dagen och se vad du har för dig, blir alltid lika pysselsugen och glad av dina färgglada bilder från ditt hem! Undrar därför om du inte skulle kunna göra ett hemma hos så vi får se alla dina vackra rum? Är så himla nyfiken på om du har något sådant rum där du bara kastar in saker, för du känns helt tvärt om =)
Kramar!
Gud vilken underbar människa du är! Skulle vilja vara lika härligt pysslig och kreativ som dig, eller det är jag men ger dessa förmågor varken tid eller utrymme. Därför är det så härligt att inspireras av din blogg! Den får en att ta tiden för att göra det man vill och mår bra av. Forstätt inspirera, lycka till med alla dina projekt och framför allt med den lilla knodden!
Clara, min idol! Jag blir så hemskt trött och deppig under vintern och bara längtar till våren. På våren lever jag upp! Men jag vet att du gillar vintern:) Hur råder jag bot på att bara vilja ligga och sova och dra täcker över huvudet och gråta tusen tårar under vintern? Dina bästa vintertips?
Vi använder cookies för att se till att vi ger dig den bästa upplevelsen på vår hemsida. Om du fortsätter att använda den här webbplatsen kommer vi att anta att du godkänner detta.
16 svar
små längtar lite till julen redan, men det vågar man ju inte säga till nån, haha. så tittar lite hur du hade det i julas. Har set din fina ljuskrona flera gånger i bloggen och undrar vart du köpt den, eller är det kanske ett loppis fynd? 😉 ha det bra i umeås höst regn idag. Kram Elin från Brån
Har varit o plockat mig lingonris för att ”härma” dig! Fick stå och skrapa bort snö som en ren för att kunna plocka dem dock…
/*
Så fint! Hoppas du får en fin tredje advent =)
Så himla fint!
…måste bara skicka ett boktips till dig, en bok som heter ”Ju mindre du gör, desto mer får du gjort” av Tommy Hellsten. Hoppas titeln väckte lite nyfikenhet! 🙂
Ha en god jul!
Enkelt, hemmatrevligt och mysigt med lingonkvistar som pynt. Fin ljuskrona!
hej!
gillar din blogg väldigt mycket, jag undrar vart du har köpt ljuskronan som du har prytt med lingonris?
Smart!
Hurra, så fint!
Hej Clara underbar! Tycker det är så fantastiskt att få kika in hos dig någon gång under dagen och se vad du har för dig, blir alltid lika pysselsugen och glad av dina färgglada bilder från ditt hem! Undrar därför om du inte skulle kunna göra ett hemma hos så vi får se alla dina vackra rum? Är så himla nyfiken på om du har något sådant rum där du bara kastar in saker, för du känns helt tvärt om =)
Kramar!
fint!
Gud vilken underbar människa du är! Skulle vilja vara lika härligt pysslig och kreativ som dig, eller det är jag men ger dessa förmågor varken tid eller utrymme. Därför är det så härligt att inspireras av din blogg! Den får en att ta tiden för att göra det man vill och mår bra av. Forstätt inspirera, lycka till med alla dina projekt och framför allt med den lilla knodden!
Massor av kramar!
Himla tjusigt!
Såg att du går en profylaxkurs? Är det via landstinget eller är den på nåt annat ställe? Tänkte kolla om den finns här i Skellefteå också…
via företaget Annas profylax. Rekommenderas varmt!
Clara, min idol! Jag blir så hemskt trött och deppig under vintern och bara längtar till våren. På våren lever jag upp! Men jag vet att du gillar vintern:) Hur råder jag bot på att bara vilja ligga och sova och dra täcker över huvudet och gråta tusen tårar under vintern? Dina bästa vintertips?
Och så fin ljuskrona sen 🙂