Idag 10.35 är det nypermiär för Husmorsskolan i P1. Det första av tre avsnitt och den här veckan gör vi julfint med äpplen och enris och prata dofterna som sätter stämningen för julen! Alla avsnitt spelas som vanligt in hemma i mitt juliga kök, dit Erica Dahlgren kommer på besök! Hoppas ni ska gilla. Det går förstås också att lyssna på i efterhand här.

Förresten har jag två radiospaningar att bjuda på idag. Lite arga sådär…lyssna här och här.