Imorse slog jag in de sista julklapparna. Det var inte så överväldigande många så det gick ganska fort.

Röda papperssnören, brunrandiga snören, röda sidenband och så blått presentpapper med vita prickar som jag hittade på ICA.
Etiketterna har jag klippt till av vanligt vitt lite grövre papper.


Nu är det klappat och klart och julafton är mer än välkommen!














19 svar
Så mysigt!
Blir så glad av fint inslagna paket!
Vi kör få och omsorgsfullt inslagna klappar i år med… rim! 🙂
God Jul Clara och alla bloggläsare!
God jul till er, och vad fina dina klappar blev 🙂
God Jul till dig ocjh din familj!
verkligen superfina klappar!
Önskar dig Clara och din stora härliga familj en riktigt god jul.
Hej UNDERBARA Clara
dom klapparna var superfina 🙂
å missa nu inte…..
J
U
L
P
A
R
T
Y
T
fortsätter.
mängder med fint att se…..
VÄLKOMMEN
Håkan
Önskar dig och din fina familj en underbar jul!
Kram/Fina Frun
Tjusigt som attans! 😉
Jag kör också med prickiga papper i år. Fin kontrast till alla tomtar.
Etiketterna var jättefina, tack för tipset!
vad fint du gör!
skulle bli jätte glad om du tittade in på min blogg!
hoppas du har en bra jul!
kram!
Kreativt och fint ”julepapper”! Man blir ganska nyfiken på innehållet… God Jul Clara och tack för en mysig blogg, som jag ständigt återvänder till! Här återstår någon klapp, att slå in, och så RIMMEN! I år drog vi ner på julklapparna och det känns så befriande! Sonen slår in klappar i tidningspapper, med bruna snören och rött lack (med stämpel). Det blir också riktigt fint!
Visst är det en härlig känsla när klapparna är inslagna? Då känner man att nu, nu kan julen börja! 🙂
Snyggt inslaget som alltid!
Kram
Vilka söta etiketter!
God jul Clara 🙂
Önskar dig en härlig jul och tack för all fin t du bjuder på :)) Anna
Önskar dig en underbar Jul Clara.
Så himla fint och helt i Clara-stil! Önskar dig en riktigt god jul!
Pappret var jättefint!