På pappas vind hittade jag dessa ursöta hängselbyxor som jag själv hade som liten. Det är farmor som sytt dem.

Och förutom byxor är det också en jacka och en liten väska i samma tyg.

Man kan lugnt säga att det är favoritoutfiten! Speciellt väskan tror jag. Älskade själv små väskor när jag var liten. Att fylla dem med gruskorn, en gammal kotte, en trasig penna och ett bamseplåster. Små skatter att bära omkring på och vara nöjd med.