Traditionsenligt hade jag tänkt göra mig en maffig dörrkrans här om dagen, när den här kransen plötsligt kom med posten tillsammans med ett pressutskick för choklad. Superfin med lingonris och ädelgran, som ett stort julsmycke på dörren. Jag fattar verkligen grejen med ädelgran alltså. Barrar ingenting – håller till och med för att skickas med posten. Undrar dock var man får tag i kvistar av sådant här? Växer det ens i Sverige i någon större utsträckning? Någon som vet?