Lussebak stod på schemat idag. Jag bakade lussekatter och min son åt deg, fast han inte precis fick det. Jag har redan bakat flera satser av saffransknutar med vit choklad, smör och mandelmassa. Så det jag längtade efter nu var en vanlig hederlig lussekatt. De blev lite vinda och sneda och några fick sex russin istället för två men på det hela taget är vi rätt nöjda med insatsen. Väldigt mysigt är det också att stå vid fönstret och baka och titta på utsikten