Gillar dessa lugna jullovsdagar! Inte mycket händer. En stunds utelek, ett besök hos några kompisar, en bra film, leka med lera, läsa böcker och bygga kojor. Försöker göra några lite ”större” saker också. I ett barns ögon alltså. Som att låta lillen gå på sin första bio till och äta sina första popcorn! DET var en upplevelse kan jag säga. Eller åka några timmar till badhuset och öva sig på att få vatten i ansiktet fast man tycker att det är ruggigt. Skönt att få en massa tid tillsammans med familjen och slippa tänka på någonting annat än det lilla, men bästa livet.