Idag var det barnvälsignelse för våra kompisars lilla flicka Dahlia. Tänk att vi har vänner bara några hus bort som fick barn bara några dagar innan vi fick vår Folke. Det är rätt så fantastiskt tycker jag! Vi tog på oss våra bästa kläder och gick dit! Hade min egendesignade klänning från Jumperfabriken på mig. Världens bästa julklänning!

Melker fick stanna hemma. Han gör sig inte så vidare bra på kalas.

Ute var det kallt och och ett tunt snötäcke låg på marken. Magiskt mycket julstämning.

Vi hade en himla mysig eftermiddag med supergott fika! Bland annat denna rödbetskaka med saffransglasyr och valnötter och ungefär världens godaste julgodis som jag ska prova göra och lägga upp receptet på så fort jag hinner!