Den planerade ledigheten blev visst lite kortare än jag tänkt då min dator blev ominstallerad och fixad på nolltid! Efter att ha haft en mac trögare än kylskåpskall sirap känns det nu med en tömd och trimmad dator som om jag har fått superkrafter!

Vi har precis kommit hem efter att ha varit några dagar hos Jakobs mormor som bor i en by en dryg timme ifrån oss.  Väldigt mysigt. Bilderna ovan tog jag under en kvällspromenad med Jakob. Det känns skönt att vara hemma igen – men att ändå ha en hel vecka kvar av julledigheten. Den tiden ska vi lägga på att träffa vänner. Något vi gjort alldeles för lite den sista tiden, i ärlighetens namn.