Jag bara varnar er. Eftersom Allhelgona är över och vi nu är är inne i november tänker jag börja julblogga!  Inte för att jag själv kommer ta fram allt julpynt redan i november – nej jag börjar alltid försiktigt för man får inte bränna krutet på en gång. Det ska ju räcka ända till tjugondag Knut! Jag väntar till exempel alltid med adventsstjärnor till första advent, och tomtar till åtminstone andra. Men andra juliga saker – som doftande blommor, mysiga recept, vinterpynt, pysseltips och klappideér – det börjar jag med redan nu.  För att jag vet att ni brukar fråga efter och önska det – och för att jag i år fått extra många önskemål från er på det temat.

Så nu kommer massa vintrig inspiration för att göra tiden fram till jul riktig njutbar. Så vi hinner insupa allt det underbara! Och jag smyger igång det. Lite åt gången. Men startskottet går nu!