Det bidde inget renoverande idag. Spacklet var mögligt, slipen utlånad liksom rollern och bygglamporna. Men lika bra var det för istället storstädade vi huset. Nu är det så skinande rent att man blir salig. Jag har bakat bröd och saffranskaka och nu ska jag bara ta det lugnt och njuta av alltsammans.