Bakade skurna pepparkakor för någon dag sedan. Men de blev inte särskilt lyckade, flöt ut och betedde sig märkligt. Nästa gång gör jag efter Ebbas superrecept istället. För skurna pepparkakor ska jag ha – vet knappt någon kaka som är godare.