Gillar dessa lugna jullovsdagar! Inte mycket händer. En stunds utelek, ett besök hos några kompisar, en bra film, leka med lera, läsa böcker och bygga kojor. Försöker göra några lite ”större” saker också. I ett barns ögon alltså. Som att låta lillen gå på sin första bio till och äta sina första popcorn! DET var en upplevelse kan jag säga. Eller åka några timmar till badhuset och öva sig på att få vatten i ansiktet fast man tycker att det är ruggigt. Skönt att få en massa tid tillsammans med familjen och slippa tänka på någonting annat än det lilla, men bästa livet.















14 svar
Så fin stemning! ❤️
Sådana dagar är verkligen de bästa! Lite snopet att foglossning sätter stopp för de mesta aktiviteter förutom att sitta i soffa här, men det är mysigt ändå 🙂
Mysiga bilder!
http://nataliealexandra.blogg.se/
Verkligen underbart:-)
Härligt, härligt! Skönt att bara få vara med familjen utan måsten och krav.
Ljuvligt! 🙂
Så härligt det låter! Själv ligger jag bara i soffan och äter godis, och hoppas att jag snart skall orka ta itu med viktigare saker…
Det är det bästa med ledighet enligt mig! Att ta det som det kommer 🙂
Oh…ni har ju haft snö. Så mysigt.
Låter som härliga dagar.
Kram jess
http://www.annorlundaunderbara.com
Så mysigt det låter.
Övermysigt verkligen!
Sådana kravlösa dagar som bara går och fylls på allt eftersom är något av det bästa finns. Stilla, avkopplat och kärleksfullt. En välbehövlig paus inför vårens alla åtaganden.
Ja det är visst fantastiskt med ledighet och lugn! Men nu längtar jag faktiskt efter vardag och lite fart igen 🙂
När livet är som bäst!