
Dagens lucka döljer ett ljud från något som förmodligen är min favoriträtt i juletid. I all sin himla enkelhet.

Dagens lucka döljer ett ljud från något som förmodligen är min favoriträtt i juletid. I all sin himla enkelhet.
Har du frågor kring din order eller något annat som berör min butik, vänligen hör av dig till:
Eller använd formuläret nedan.
2 svar
Nej, jag går bet idag.. Tyckte ett tag att det lät som att du bröt choklad i bitar ( tänkte typ att du skulle smälta den i vattenbad)men det stämde inte ihop med resten sedan.
Hej Nina,
i Västerbotten är det hårt sprött tunnbrud som doppas i grytan.
Fin luciadag på dig!