Jag är så stolt och glad för Underbara Vinter har nominerats till Adlibrispriset som årets kokbok. Om du läst, gillar och vill rösta på boken skulle jag såklart bli väldigt, väldigt glad. Du kan rösta i alla kategorier – eller gå direkt till kokbokskategorin och lägga din röst. Alla som röstar har chansen att vinna ett presentkort på böcker värde 500 kronor. Från just Adlibris.

Röstar gör du här!

Förresten kommer jag till Adlibris Market på Kungsgatan, Stockholm 15 nu på onsdag den 6/12. För min ENDA signering av julböcker! Mellan 17.00 – 18.30 håller jag på. Kom förbi och köp en bok – eller få din redan köpta bok signerad. Alltid så roligt att få ansikte på dig som läser.