När jag sovit, ryckt upp mig, läst och varit på regning promenad med hunden var det dags för att fara på lovsångsrep. Såå kul. Jag älskar verkligen att sjunga. Det kommer att bli grymt på kyrkan nästa helg. Hursomhelst…
Klänning – VILA förra året
Strumpbyxor bruna – Åhlens
Bälte – Vintage
Väska i präglat läder – Vintage














2 svar
Åh läckerbiten där. Skitsnyggt!!!!
toppen är från H&M, köpte den i somras ^^