En av mina favoritmöbler här hemma är en byrå gjord av en gammal sockerlåda.  Själva lådan är stommen och sedan har en annan sockerlåda sågats sönder till byrålådor. Som knoppar används den typ av porslinspluttar man hade när man drog el förr i tiden. Hela bygget har säkert en 60 år på nacken. Återbruk i dess rätta bemärkelse!

Tips -pimpa tråkig byrå med tapet!