I augusti var jag i Stockholm och spelade in Sommarpratarna i SVT. Det var lite pirrigt och jag tvekade faktiskt till att tackade ja. Sedan bestämde jag mig för att sluta vara så töntig och bara göra det istället. Och nu är jag så glad att jag gjorde det!

Inspelningsdagen började på Prins Eugens Waldemarsudde och fortsatte ute vid Nyckelviken. 

Det blev en fantastisk dag, alla var så himla trevliga och mysiga. I mitt avsnitt av Sommarpratarna var Brolle, Andreas Lundstedt, Malin Sävstam och den underbara magiska Margareta Strömstedt med. Vilken kvinna! Vi pratade mest om döden hela tiden, men ändå var det ett fint och roligt möte. 

Jag vet inte exakt när programmet sänds men jag tror att det blir någon gång i november. Återkommer med datum när jag vet.