Min nyårsklädsel! Klänning: HM, Skor: Bianco
Jag körde lite lätt sotade ögon och några fina brocher för att piffa till det hela

Som armband lånade jag Annas guldkedja med slverläderband och guldpeng. Klockan är en hemskt kitchig sak som jag fick av en kompis. Tyvärr gick, klockan som är så ful att den är snygg, sönder. Buuhäää!












10 svar
i most certainly will add the source along with credit on your web page.regards!Hi neat website, My spouse and i saw internet website because i had been undertaking research about certain techniques to develop the web site.[url=http://www.jacketoutletsales.com/]moncler jackets sale[/url]
Western explains to you have been smooth with mid-day upon Thursday, all-around a new 15-month substantial, together with Barclays (BARC.T) primary banking companies better in reports it could possibly pick up it is outlook, although weakened prescription stocks and shares balanced out increases.[url=http://www.jacketoutletsales.com/]moncler jackets sale[/url]
My spouse and i hesitate much and don't apparently get something performed.Great, you will find a few worthwhile tips on here a number of my contacts will find this kind of valuable, will start to send these individuals the link, thanks.thank you for this specific info I will publish the link in this little site thus our clients can usually benefit from this way too.[url=http://www.jacketoutletsales.com/]moncler jackets sale[/url]
ÅH vilken fin klänning!
haha, tck malou. Ja, jag jobbar med mode, men jag är ingen designer. Men jag gillar styling, make och kläder, det har du rätt i 😀
oj snyggt, men du måste väll ändå jobba med mode eller? Du ser ut som en riktig sån designer ^^
tack tjejer!!
Aoh du är ju så extremt göllig jämt! Gillar din frill 🙂
Älskar posen och ditt hår! Bra bilder också!
Skitsnyggt! Jätte snygg sminkning! Och TACK för den fina komplimangen om Scarlett! Tror till och med att jag hade den bilden som inspirationskälla den kvällen 😉