En favoritkombo jag har burit flera gånger senaste tiden är min loppade randiga tröja, min loppade blommiga kjol och mina loppade pumps. Älskar denna typ av mönstermix! Glasögonen köpte jag dock på Lindex rea i somras.

Kjolar som är tighta men släpper vidd i nederkant är så smickrande! Balanserar upp axlarna.

Nu är jag på hemväg igen. Det har gått så fint på Förlagssystem i Falun, som är de som håller mitt boklager. Alltid väldigt hjälpsamma och omhändertagande! Dessutom mötte Fanny från mitt förlag The Book Affair upp mig och höll koll så att allting rullade smidigt.

På hemvägen har jag prickat in två loppisar där jag ska stanna och kolla. För trots mitt köpstopp får jag ju införskaffa saker i jobbet och just nu letar jag rekvisita till ett specifikt projekt. Men mer om det en annan gång…

Ha en fin fredag!