Mitt favoritplagg just nu är denna loppisfyndade byxdress!  Lite skrynklig för att jag bär den så ofta. Skorna köpte jag på Kupan i Jokkmokk förra sommaren. Betalade 40 kronor vill jag minnas.

I midjan har jag ett bälte som kommer från H&M. Och så förstås min lilla jeansjacka.

Känner mig riktigt vårfin!

Prickig puma i rött