
Släcka alla starka lampor och kryp upp i ett mörkt, skönt hörn där hemma. Vira om dig med en filt eller en varm kofta. Slå på låten här nedanför och lägg sedan telefonen där du inte kan se den.
Låt tankarna komma och gå som de vill. Sitt i stillhet och känn hur kroppen blir tyngre och lugnet sänker sig.












12 svar
Sjunger som en ängel! Tack!
Jag minns!!!! Kollade på det precis! 😭❤️
Tack för en stämningsfull kalender! Nåt SKAM-fan som minns (typ) det sista avsnittet av säsong 3 när den ovan nämnda Nils Bech framförde O helga natt i kyrkan och Isak gick ut för att träffa Even? Magiskt!
Jag tittade på det klippet 4 gånger igår och fulgrät 🤍
Jaa! Det var så jag hittade den här versionen. Är det inte häftigt förresten att SKAM håller så bra än?!
Ja! Kommer hålla länge tror jag!
Oerhört vacker sångröst❣️🙏 Men fruktansvärt gnissel under 1 min’s intro.. Helt Outhärdligt!/ UMS, tinnitus mm
Så fint🌟
I met you thanks to a video by Jonna Jinton and I follow you from Italy. Will your book “Wonderful Christmas” also be published in English? Thank you.
Hopefully it will be translated next christmas =)
Let’s hope!!!
Mysigt! Länken till låten fungerar inte dock, det står ”upstream request timeout”